Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ergonomi

Postat av zeffan den 10 Augusti 2003, 15:03
33 kommentarer · 211 träffar
Okej, ryggont, musarm och dylika drabbningar är något som ökar radikalt idag. Världen har blivit så datoriserad och de flesta vet inte om hur farligt det är att sitta för mycket utan att röra på sig. Jag jobbar med en fördjupningsuppgift under sommarlovet för att höja mig i Ergonomibetyget, så jag tänkte det kunde vara lämpligt att ta upp ämnet på Fragbite eftersom CS-spelare sitter mer än mycket. Hur bör vår ergonomi se ut i framtiden för att våra barn inte ska få ryggen förstörd innan 20-års ålder? Hur bör de olika stolarna och skrivbordet vara konstruerade. Kontorsföretagen, ska de investera mer i säkerhet och trivsel för de anställda så sjukskrivningarna minskar?

Var snäll att inte nonchalera denna tråd, den har absolut inget irrelevant innehåll, utan aktuellt. Jag vill ha alla era synpunkter och idéer om hur vår ergonomi kommer se ut i framtiden.

Tack och hej // Lake

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..