Vad minns ni från gamla goda fbtiden?
Hej på er, känner mig aningen nostalgisk och sentimental idag. Vill tillsammans med er som hängde här back in the day, ta en tripp ner för memory lane. Vad minns ni? Vad saknar ni?
Jag minns att det fanns en tråd där vi skulle märka våra sedlar med fb@sum41 alternativt ert username för att sedan hitta varandras sedlar. Minns hur man satt och småhoppades att någon skulle ha hittat ens sedel då man loggade in på fragbite. Nattkäk, heaton, så fort något var fel på datorn "formatera" Rebar moskel, 30 slak i isvak, domarn/konstantinapel, hare krishna. Kommer säkerligen på mer, men vad är era minnen?
Sen det faktum att man kunde logga in 03.00 och ändå ha ett fullt aktivt forum. Det var oerhört trevligt när man var yngre och bara satt och scrollade på nätterna
Minns även någon tråd om hypnos där man skulle se sitt tidigare liv. Och någon snubbe som hade kopplat en tratt till sitt kön med en slang till petflaskor som han påstod sig kissa i, som hans mor i sin tur alltid tömde på kvällar och morgnar eller något liknande.
fragbite idol som min bror styrde så fint!
Emelie med korven, fiskerface och FYRTT3-bilen är fina grejjer också
Natthumortrådarna som dök upp efter 00:00
Sen är det ju självklart de legendariska trådarna och användarna man minns starkast.
Som någon annan redan nämnt, användaren "Fick en snilleblixt" som alltid skapade trådar om att jorden är ihålig och att det bor en massa varelser innanför. Undra vad han gör idag......