Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nätagg, Modekort eller något annat ?

Postat av shawty den 8 Augusti 2003, 23:57
18 kommentarer · 109 träffar
Jo det är så att jag va på semster i 2 veckor, och när jag kom hem satte jag på datorn och allt funkade som vanligt förutom när jag kom in i windows då det gick otroligt segt för datorn att få på dom program som ligger i auto-start.
När datorn laddat klart så satte jag igång internet explorer och skulle precis surfa in på någon sida när det blir blue screen med någon lång text som jag aldrig sett förut, jag hinner inte läsa vad det står eftersom att datorn slocknar efter 2 sekunder.
Jag testar att starta om datorn men det funkar inte, datorn går på som vanligt men den får ingen kontakt med skärmen, skärmen lyser gult och är d.v.s. i vänteläge.
Jag har testat att byta grafik kort i min dator men det hjälpte inte, det hjälpte inte att byta skärm heller så den är inte sönder.
Jag testade starta om bios för att jag trodde att det var nåt fel där men det gav inte heller nåt resultat.
Så jag lät några polare kolla datorn eftersom att jag inte är så hype på datorer och dom trodde att det var antingen Nätagget som pajjat eller Modekortet.
Det kan även tilläggas att det blinkar en röd lampa under grafik kortet som inte blinkat innan.
Någon som vet vad det är för fel, Modekortet eller Nätagget ? eller kanske något annat ? skriv här plz, tack :).

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..