Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en film (70/80-tal)

Postat av sAndstar den 20 Mars 2011, 00:14
6 kommentarer · 828 träffar
Tjo! Det är så att jag inte kommer på film titeln till den jag söker, då det är många unga på denna sida vänder jag mig till de äldre som också kanske

kommer ihåg den s.k "famijefilmen".

Det handlar om en robot kan tillägga att filmen kanske är från sent (70-tal till 80+).

Det jag minns av den att det var en "snäll" robot och skit minns starkt att den åkte omkring i New Yorks gator för något "ärende" eller något, så ser några gangsters roboten och springer efter och slår sönder den i en gränd. Sen han som hade gjort roboten hittar den och ser att den är sönderslagen reparerar den och gör den bättre eller hur man nu ska säga.

Vet att det inte är så mycket jag kommer ihåg ifrån den men kanske lite till hjälp och nån som kanske sett den själv och känner igen lite av det hela som kan hjälpa mig att hitta titeln på filmen.

Tacksam för seriösa svar och hjälp!

Inga onödiga kommentarer tack så som "skriver för att hitta tillbaka" då det finns "bokmärken" och inge skit som INTE bidrar till hjälp.

Trevlig kväll!

EDIT:

INTE:
Robocop eller terminator eller matrix
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..