Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig snabbt!

Postat av fuDj den 20 Mars 2011, 00:09
10 kommentarer · 170 träffar
Sha aLa,

Läget fan?

Måste berätta om en sak som hände mig igår.
Jag har alltid varit intresserad i arkeologi, speciellt utgrävningar, att hitta gamla fynd och sådant i sin bakgård! Iallafall, jag har en hund som heter Bosse. Igår när jag skulle rasta Bosse på bakgården (orkar fan inte gå längre, brukar slänga ut han genom fönstret med ett koppel medan jag lirar CS så får han roa sig bäst han vill). I alla fall så igår när jag slängde ut han så började jycken yla uta helvete, VAFAN täntke jag å kastade en gammal reservmus jag har i en låda mot han, skulle dock bara skrämma han så jag missade med flit. Hunden fortsatte att skälla så tillslut fick jag nog å drog på mig ett par kalsoner å gick ut för att kolla vad han höll på med. När jag kommer ut ser jag att Bosse står å tokgräver ett STORT jävla hål, typ 10m i diameter.

Som jag tidigare sa så är jag intresserad arkeologi så jag tog min lamborgini å instakörde till närmsta fritidsaffär å köpte en metalldetektor. När jag kom hem så började jag leta runt med den och den får direkt utslag. Jag beordrar Bosse att gräva medan jag går in och forsätter lira CS. När jag kommer ser jag att min clan har förlorat 6 rundor i sträck, VAFAN skriker jag i vent å slänger headsetet i väggen. Jag går ut och kollar vad Bosse har åstadkommit. När jag kommer ut ser jag att han grävt upp en gammal stridsvagn, då ser jag att Bosse sitter på passagerarplatsen, VAFAN tänker jag medan Bosse spammar missiler efter mig, som tur är har jag gått i karate så jag dodgear alla skott.

När jag kommit undan får jag nog å ringer FBI som kommer med sina stridsflyg å bombar min bakgård, VAFAN tänker jag å skjuter efter planen med min laserpekare i hopp om att slå ut all utrustning i planet. Tyvärr undom Bosse i denna fight (RIP). I alla fall, när flygplanen har åkt iväg knackar det på dörren, det är FBI. VAFAN tänker jag eftersom att jag har utlöst en härdsmälta i USA iförrgår, jag tar på mig en fakenäsa men dom ser instant vem jag är så dom börjar skrika att dom har oklara affärer med mig å börjar skjuta efter mig.

Som tur är har jag en bunker i min bakgård med massa datorer, så nu sitter jag här i min bunker med FBI ovanför mig och undrar vafan jag ska göra?!

Vad kan jag få för straff för detta?`

Eftersom min andra tråd togs bort och jag VERKLIGEN behöver hjälp nu så slänger jag väl in en diskussion, men svara hellre på min andra fråga!

Disk: Har ni haft FBI efter er?

Tack på förhand
//
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..