Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
En oerhört stor dag för e-sporten i stort. Det genuina och RIKTIGA segrar alltid i slutändan. Pengar räcker endast så långt, i slutändan segrar alltid KUNSKAPEN!
CGS har endast gjort e-sporten skada och jag tror många är lättade av att ha tillbaka flera viktiga lag och personer för att hjälpa e-sporten utvecklas ytterligare.
Fattar inte hur folk kan tycka det är bra (utöver att lag återgår till 1.6). Det var ju ett bra initiativ för att vidga esportens kommercialitet. Något som aldrig skadar (t ex såg jag en cgs-match på tv när jag var i indien. låter väl ganska sjyst ändå? ;D). Hellre att de hade omfokuserat än lagt ner men det kanske var oundvikligt.
Man kan undra vad som kommer att hända med alla CGS-betalda lag nu. Kändes lite som att dom levde på lånad tid. Skulle vara kul om lite klassiska lag hade återvänt till 1.6.
# 77, de hade ju sina idiot regler, man fick ju inte äns spela 1.6 på fritiden det var ju förbjudet.. det är ju helt sjukt dåligt alltså, länge leve 1.6 ;)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Heaton tillbaks till 1.6 scenen?
btw: stackars heaton:pPpP
Ganska synd dock.
Glädjetårar :')
"Detta varar max 3år"
SÅ JÄVLA ÄGDA :D
1.6 är menat ska leva vidare, sorry! :D
Hoppas nu att 3D och complexity satsar på 1.6 och lite lägger av helt, cs behöver lite nytt :)
CPL är som champions league i esport
Satsa på 1.6 compLexity please
CGS har endast gjort e-sporten skada och jag tror många är lättade av att ha tillbaka flera viktiga lag och personer för att hjälpa e-sporten utvecklas ytterligare.
SYND DE NYA ALLIANZ LAGET!
(Olander, FifflarN, Major, Helblinde, Vizzion!)
SYND MAGNETIK!
(Red, Sparkle, HaZ,Giftig, Ferus).
Btw, Source suger. Äntligen går source i graven!
Aja de nu de tid för en intervju med heaton fragbite, för att höra vad han ska göra nu, om inte.. piss off!