1
Ladda ner lagligt !
Postat av SK|rhy den 27 Maj 2009, 20:08
25 kommentarer · 1 290 träffar
Tjenare FB!
Jag klev in på en hemsida där jag såg detta på förstasidan.
"Hej!
Du har surfat in på Sveriges populäraste community för filmintresserade. Är du vår nästa stjärna eller kommer du för evigt leva i ridåerna?
****** är en community som Lunarstorm ungefär men vi har det där lilla extra som skiljer oss från övriga communitys. Vi har nämligen samlat det allra bästa från filmens värld och bakat in i vår community. Och inte nog med att du hittar mängder av filmer, vi har även serier, musik, spel, program och ljudböcker. Otroligt men sant :)
Medlemsavgiften är 10kr i månaden, då får du tillgång till alla funktioner och alla tusentals filmer, spel osv som våra medlemmar delar med sig utav.
***** är _inte_ en tracker så allt du finner här är 100% lagligt. "
[tagit bort namnet på hemsidan för att inte göra reklam]
Så dom är inte en tracker och då är alltså allt på sidan lagligt?
Hur fungerar det ?
Borde inte fler hemsidor använda samma funktion som denna sida använder?
Vill ni ha hemsidan skicka då ett PM!
Tack på förhand
Jag klev in på en hemsida där jag såg detta på förstasidan.
"Hej!
Du har surfat in på Sveriges populäraste community för filmintresserade. Är du vår nästa stjärna eller kommer du för evigt leva i ridåerna?
****** är en community som Lunarstorm ungefär men vi har det där lilla extra som skiljer oss från övriga communitys. Vi har nämligen samlat det allra bästa från filmens värld och bakat in i vår community. Och inte nog med att du hittar mängder av filmer, vi har även serier, musik, spel, program och ljudböcker. Otroligt men sant :)
Medlemsavgiften är 10kr i månaden, då får du tillgång till alla funktioner och alla tusentals filmer, spel osv som våra medlemmar delar med sig utav.
***** är _inte_ en tracker så allt du finner här är 100% lagligt. "
[tagit bort namnet på hemsidan för att inte göra reklam]
Så dom är inte en tracker och då är alltså allt på sidan lagligt?
Hur fungerar det ?
Borde inte fler hemsidor använda samma funktion som denna sida använder?
Vill ni ha hemsidan skicka då ett PM!
Tack på förhand