Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Feta problem med msn

Postat av engb den 27 Maj 2009, 20:07
7 kommentarer · 240 träffar
Nu är det såhär att jag fick för mig att skaffa det nyaste msn, trots va alla sa om det. Jag ångrade mig ganska fort å tänkte avinstallera det å skaffa en äldre version igen, men gick inte ;o
Det fanns inte som alternativ i Lägg till/Ta bort program i Kontrollpanelen och jag sökte igenom datorn efter allting som hade med "windows live, messenger, msn" osv att göra å tog bort rubbet. Har tom använt regedit och försökt rensa där, laddade ner nå jävla program som skulle remova allt automatiskt, men fanns fortfarande rester. (desperate, ano)

Nåja tänkte jag och försökte installera om nyaste msn då igen, då stod det att jag redan hade den versionen. Testade då med lite äldre versioner och samma sak där, stod att jag hade nyaste versionen.

Kan också nämna att innan jag avinstallerade hela skiten fick jag felkod 8007007e, ploppade upp sekunden efter man skrivit in lösenordet.

Så min fråga till er, som kan, hur fan ska jag lösa skiten utan att behöva forma om datorn? Börjar bli less eBuddy..

Gracias, danke, tack på förhand

Nyaste msn?

17 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..