tjaloyz fb!
Söker efter låt1 Martin Sexton - Diner, en låt som ni scrubstittare säkert känner igen. Finns det något bra program för att tanka ner ljudfiler från tub1, vore mkt bra. Eller msn kanske ;D
Här är låt1 igen för er som inte känner igen namn1:
http://www.youtube.com/watch?v =_66FSnIUc3Q
Problem löst, tankade via vixy.net's egna klient. Funkade perfekt, gick snabbt och bra kvalitét på .mp3filen. Tackar
#2 Ajjt, har du även provat enhancement?
#3 Hört att man bara använder typ 3 spells som enh?
#4 Har enh mer survival och escape mechanisms då bortsett från spirit wolves?
#5 Ajjt :) Men dom är väl rätt squishy i arena typ?
Elemental shaman är bättre och enklare
Kan pumpa ut bra skada och finns variation på det hela. Den enda nackdelen jag känner är att man är ändå lite mer squishy än de andra klasserna. För om man inte har shamanistic rage redo från sin hyfsad långa cooldown eller har maelstrom proc och blir kitad av t.ex en mage så har man inte så mycket att säga till om.
#8 Kan du skriva lite utförligare? :)
#9 Lutar faktiskt mer åt enh nu efter lite kommentarer osv, ele kan ju inte göra så mycket heller om man har någon ettrig jävla melee efter sig, typ thunderstorm och slow, men sen då? ^^
Stealth
-> preparation-Shadowstep-> Ambush
-> Kidney shot
--*Slår *
- (( får säkert någon stun - Dem brukar poppa ut vargarna här, då dem inte har mycket hp left)
- > Dismantle - Shamanen kan inte gör något på mig
-> kan dismantla två ggr.
WIN - Rogue - Gör alltid så här - skulle shamen vara bättre så får jag ju vanisha etc etc men kommer aldrig under 50% hp