1
Söker film!
Postat av rewztah4LAWL den 17 Juni 2013, 22:51
6 kommentarer · 222 träffar
Hejsan alla fragbitande vänner.
Nu har jag i flera timmar försökt att få tag på
en film jag sätt för väldigt många år sedan.
och jag har frågar runt på Facebook och vänner
efter filmens namn utan något resultat.
Så nu håller jag tummarna på att ni på fragbite
kan hjälpa mig att finna namnet på filmen!
Berättar kortfattat om handlingen i filmen.
här nedanför!
Det är någon gång under 50talet kanske, då en svart person har fått för sig att han ska typ bli marin dykare eller liknande. Men dom säger att svarta inte får vara det, så han håller på att kriga om det där jätte länge. Sedan kommer han in och dom ska göra ett test för att se det. Då får dom en dykar sak, sedan ska dom montera någonting på botten utav ett hav ifrån en brygga. Så ska dom på land kasta ner en påse med tillbehöret för att montera saken på botten. Sedan kastar dom ut hela hans påse i havet så varenda liten skruv och allt måste han leta rätt på, och så kom han upp 2 sekunder försent så nekade dom han eller något liknande.
Nu har jag i flera timmar försökt att få tag på
en film jag sätt för väldigt många år sedan.
och jag har frågar runt på Facebook och vänner
efter filmens namn utan något resultat.
Så nu håller jag tummarna på att ni på fragbite
kan hjälpa mig att finna namnet på filmen!
Berättar kortfattat om handlingen i filmen.
här nedanför!
Det är någon gång under 50talet kanske, då en svart person har fått för sig att han ska typ bli marin dykare eller liknande. Men dom säger att svarta inte får vara det, så han håller på att kriga om det där jätte länge. Sedan kommer han in och dom ska göra ett test för att se det. Då får dom en dykar sak, sedan ska dom montera någonting på botten utav ett hav ifrån en brygga. Så ska dom på land kasta ner en påse med tillbehöret för att montera saken på botten. Sedan kastar dom ut hela hans påse i havet så varenda liten skruv och allt måste han leta rätt på, och så kom han upp 2 sekunder försent så nekade dom han eller något liknande.