1
Ni som följer serien Arrow
Postat av WhIpZ den 18 Mars 2013, 22:52
0 kommentarer · 343 träffar
Hej.
Har en fråga angående serien Arrow och första avsnittet.
Ni som inte ser Serien lär inte förstå något.
I avsnitt 1 så ska Oliver ju upp till Adam Hunt och leka lite med honom. Men innan han sticker upp dit så blir han ju upptäckt av Diggle.
Diggle säger åt han att festen är åt annat håll, och dom går till en dörr som är låst.
Oliver säger att den är låst så Diggle testar öppna, då tar Oliver ett grepp om honom, men man ser inte vad som händer.
Nästa gång man ser Diggle (i avsnitt 2) så är det precis som ingenting har hänt. Detta stör mig så enormt mycket.
Varför får man inte reda på något?
Skulle inte Diggle reagerat lite grann efter det jävla greppet?
Allting händer 32:37 in i avsnittet.
(32 minuter, 37 sekunder)
Vart tvungen att göra tråden för jag störde mig så enormt mycket, någon mer som gjorde det?
Har en fråga angående serien Arrow och första avsnittet.
Ni som inte ser Serien lär inte förstå något.
I avsnitt 1 så ska Oliver ju upp till Adam Hunt och leka lite med honom. Men innan han sticker upp dit så blir han ju upptäckt av Diggle.
Diggle säger åt han att festen är åt annat håll, och dom går till en dörr som är låst.
Oliver säger att den är låst så Diggle testar öppna, då tar Oliver ett grepp om honom, men man ser inte vad som händer.
Nästa gång man ser Diggle (i avsnitt 2) så är det precis som ingenting har hänt. Detta stör mig så enormt mycket.
Varför får man inte reda på något?
Skulle inte Diggle reagerat lite grann efter det jävla greppet?
Allting händer 32:37 in i avsnittet.
(32 minuter, 37 sekunder)
Vart tvungen att göra tråden för jag störde mig så enormt mycket, någon mer som gjorde det?