1
musikaffär BILLEBRO
Postat av eml den 1 September 2012, 02:20
5 kommentarer · 544 träffar
Har du ork, värt att läsa.
- VARNING BILLEBRO - STOCKHOLM -
Beställde en produkt (mixxerbord) den 22 juli och idag är det den 1:a September
Dom lovar 3-7 arbetsdagar leverans.
Efter 2 veckor, så ringer jag ONSDAG. (observera varje onsdag ringer jag fram till den 23 augusti)
Jag får samma svar varje gång jag ringer, 3-4gånger
Billebro svarar med - "Det är tyvärr slut hos leverantören, vi väntar på leverans, och dom verkar ha problem med leveransen.. men i början på nästa vecka ska vi få in produkten, och skickar den direkt när vi får hem den"
Sista gången jag ringde var den 23 Augusti då jag pratade med en som heter Mikael, vi kom överens med om att vi enkelt kunde ordna en avbeställning på produkten (om jag inte ORKADE vänta mer).... och sätta in pengarna på mitt konto, och det skulle ta max 3 arbetsdagar broendepå bank.
Min far som mailade sin Paypal uppgifter osv, till support som jag/han blev tillsagd att göra det via telefon Fredagen den 24 Augusti, dom svarar heller inte varken i telefon eller via supportmailen.
Vad jag gör nu är att väntar in svar från Billebro och hoppas att få tillbaka pengarna runt 9000;- vilket är mycket för en kille som precis tagit studenten och är jobbsökande.
Vi har heller inte hört något ifrån dom(24aug) efter jag skickade mina paypal uppgifter till support som jag blev tillsagd att göra.
Några här som håller på med musik och också varit med om samma sak? Googlat runt på Billebro och läst om att det stället ska man verkligen hålla sig ifrån, vilket jag tog reda på försent.
Bjuder på stavfel i mängder.
- VARNING BILLEBRO - STOCKHOLM -
Beställde en produkt (mixxerbord) den 22 juli och idag är det den 1:a September
Dom lovar 3-7 arbetsdagar leverans.
Efter 2 veckor, så ringer jag ONSDAG. (observera varje onsdag ringer jag fram till den 23 augusti)
Jag får samma svar varje gång jag ringer, 3-4gånger
Billebro svarar med - "Det är tyvärr slut hos leverantören, vi väntar på leverans, och dom verkar ha problem med leveransen.. men i början på nästa vecka ska vi få in produkten, och skickar den direkt när vi får hem den"
Sista gången jag ringde var den 23 Augusti då jag pratade med en som heter Mikael, vi kom överens med om att vi enkelt kunde ordna en avbeställning på produkten (om jag inte ORKADE vänta mer).... och sätta in pengarna på mitt konto, och det skulle ta max 3 arbetsdagar broendepå bank.
Min far som mailade sin Paypal uppgifter osv, till support som jag/han blev tillsagd att göra det via telefon Fredagen den 24 Augusti, dom svarar heller inte varken i telefon eller via supportmailen.
Vad jag gör nu är att väntar in svar från Billebro och hoppas att få tillbaka pengarna runt 9000;- vilket är mycket för en kille som precis tagit studenten och är jobbsökande.
Vi har heller inte hört något ifrån dom(24aug) efter jag skickade mina paypal uppgifter till support som jag blev tillsagd att göra.
Några här som håller på med musik och också varit med om samma sak? Googlat runt på Billebro och läst om att det stället ska man verkligen hålla sig ifrån, vilket jag tog reda på försent.
Bjuder på stavfel i mängder.






