Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

vet inte riktigt vad jah ska göra efter studenten.

Postat av caPPe96 den 21 November 2016, 19:24
25 kommentarer · 1 044 träffar
tjah, jo nu är det så att jah tar snart studenten och det är en klump jah har i magen pga de. gick 2 år på iv och efter de hoppa jah på bygg linjen men har skolkat all praktik mest för att jah tycker de känns som slaveri att jobba åt nån utan lön.. nu vill ingen praktik plats ha mej vilket kommer leda till att jah kommer stå med skägget i brev lådan efter studenten och är lite orolig att jah inte kommer få nåt jobb och då kommer troligtvis morsan kasta ut mig =( just nu har min klass praktik och jah har som sagt ingen praktik plats och jah får gå till skolan och göra ovärda grejer och har rätt dåliga betyg.,

är egentligen inte så sugen att jobba inom bygg branschen då jah inte lärt mig nåt under dessa år och valde de mest för att de kändes soft. finns de nåt jobb utanför bygg branschen som jah kanske kan få? tips tack

/ Piece

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..