×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

HVB hem

Postat av unknownsleepaddict den 26 Maj 2023, 00:26
3 kommentarer · 229 träffar
Hej! Någon som vet hur stor sannolikhet det är att en 16 årig tjej med självskadebeteende i form av att skära sig över nästan hela kroppen samt missbrukar i form av att ta överdoser på olika tabletter hamnar på HVB hem?

Jag har tagit flera stora överdoser och hamnat på sjukhus nu senaste månaderna och därav hamnat på soc pga orosanmälningar. Soc har valt att starta en utredning då de är oroliga för mig och vad jag kommer kunna göra.

Jag har tagit många överdoser då jag inte hamnat på sjukhus och detta vet soc också om. Jag överdoserar och självskadar då mina föräldrar bråkar jättemycket hemma samtidigt som dom inte har några jättestora planer på att skiljas. Därav är stämningen hemma jobbig och spänd.

Jag hänger även i en del dåliga umgängen där folk röker hasch och tar andra droger i vänkretsen.

Jag har även konstigt nog ett beväpnat gäng som är ute efter mig och stalkar mig. Dom letar upp vart jag är och tar bilder på mig utan att jag ser eller märker något. Detta är väldigt läskigt då jag inte ens vet hur dom ser ut.

Jag undrar hur stor risk det är att jag hamnar på HVB hem eller liknande?

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..