Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

krock, mitt fel

Postat av albuun den 4 Juni 2015, 22:48
17 kommentarer · 1 610 träffar
Tjenare! För 3 månader sen den 6/3 så krockade jag, det var mitt fel, jag hade väjningsplikt. Såg ej bilen pga balken som rutan sitter i, så jag åker ut sakta, ska rakt över vägen, plötsligt börjar min polare skrika AKTA AKTA!! Jag hinner precis kolla höger så smäller de. (Det gick bra med oss båda) går ut och kollar till dom andra, dom var chockade (grät) och sedan ringde dom polisen direkt, 2 polis bilar kom.

Polisen sa på plats att sålänge du betalar bötern så ska inte körkortet vara någots problem, men sen idag kom jag hem från jobbet o har fått ett brev från TS. Där det står att dom överväger o dra in mitt körkort, 3MÅNADER efter!!! Köpt ny bil o allt. Nu har jag till 16 juni o överklaga, fick med ett papper med frågor som 7 av 8 handlade om mitt jobb... Hur långt ja kör inom jobbet, hur långt jag har till jobbet osv.. Har 2 km till jobbet cirka, tror ni jag före behålla det eller inte? Hade haft körkort 1 månad när detta hände. Mvh Albin.

Edit : jag var nästan över vägen när de small, så dom träffa min halva bakdörr o bakåt, så svårt o tro hon hade full fokus på vägen med tanke på de var 50 väg o ja åkte sakta över
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..