Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Identitetskris!

Postat av Delbert Grady den 10 April 2014, 22:24
8 kommentarer · 733 träffar
God kväll Fragbite, jag skriver detta för att skriva av mig.

I Fredags träffade jag på en fine ass chick, som det gick lite hett till med. Det började med att jag träffade henne på krogen och hon sade "waddup dawg, wanna get to ma place?" jag svarade "ja för fasen!". Så jag följde med henne hem, hemma hos henne såg jag en massa Tupac planscher överallt. Jag frågade henne om hon möjligtvis gillade rap och hon svarade givetvis ja.

Hon drog in mig till hennes rum, tog av mig kläderna men jag behöll sockorna på. Hon började suga av mig och sen var det bara tuta och köra!

Nu till saken, under akten så blundade hon och sade först någonting som jag kunde tänka mig låta som "mmm... niggah..." jag spelade med och svarade "ye biatch you like it??" och hon svarade "fuck me with that bbc of yours, oh yeah.." jag kom inuti henne och sen tog jag en taxi hem.

Dagen efter vaknade jag upp och kände mig illa till mods, jag låtsades vara svart när jag hade sex med henne. Jag mår riktigt skit över detta, vet inte riktigt vem jag är längre.

Har ni erfarenheter av att gå för långt i rollspelet så att ni börjar tro att ni är karaktären? I så fall vad gjorde ni då för att bota detta?

Jag gick till psyk-mottagningen för att få hjälp men de hade bara tid om 3 månader. Hur fan ska jag stå ut så länge?

Kan rollspel gå för långt?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..