Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tränarens dotter, det var för trångt

Postat av HASSE BLOMQVIST den 10 April 2014, 22:45
13 kommentarer · 1 729 träffar
Tjenare frabbers! Jag tänkte dela med mig av en av mina jobbigare stunder i livet som en del kanske känner igen. Jag är ingen rutti trådskrivare men jag fick Godkänt i svenska b!

Let the story begin!

Jag hade under en längre tid haft sms konversationer med blandad intensitet med min fotbollstränares dotter
och jag började känna att det var dags att inta hennes fort. Min tränare är inte den roliga, lätta tränaren som man hade när man spelade med pojklaget. Han är allt vad överseriös heter och om du inte spyr eller har röntgenbilder som bevisar ett brutet ben så tränar du. Han är den tränaren som tvingar än att göra 10 armhävningar för varje minut sen man är till en träning.

Det var alltså för ca 2 veckor sedan som jag tappade min plats i fotbollslagets startelva.

Den ovanligt varma vårkvällen gjorde mig glad när jag tog mina första steg mot främmande vatten. Då hon visste att hennes pojkätare till far var min tränare så hade jag blivit lovad ett föräldrafritt hus hemma hos henne.
Den 10 minuter långa promenaden skulle vanligtvis ha fått mitt självförtroende att blekna lite för varje steg närmare hennes dörr, men idag var självförtroendet på topp.

Jag hade dragit iväg ett lagom skönt sms med "Jag rullar hemifrån nu" och sedan lämnat min lur hemma för att verkligen göra detta på riktigt. Det kändes så gammalt och fjolligt att fly undan till en lådsas konversation i mobilen om det skulle uppstå tystnad, jag ville göra detta som en man. Jag ville heller inte riskera att bli störd av samtal eller sms under kvällens djungeldans.

Klockan var nästan 9 när jag närmade mig hennes hus. Jag anade en bil på uppfarten, och mycket riktigt så stod där min tränares gamla saab. Även om jag visste att dom hade två bilar så började varningsklockor ringa och mitt skyhöga självförtroende var på väg ner för landning.

Efter att ha knackat på dörren och fått vänta i närmare en minut så öppnades dörren. Jag pustade ut, där stod Sofia och det kändes som att mina mungipor skulle göra hål i taket. Jag följde med henne in i köket där hon hade laddat upp med både pringles och godis, även om vi båda visste att detta som så många andra filmkvällar skulle
sluta med tango under täcket.

Efter en stunds konverserande hörde jag plötsligt ljudet från en spolande toalett. Jag greps nästan av panik men försökte att inte visa något utan frågade bara lite tyst "är vi inte ensamma?". På min kvarlämnade mobil hade jag fått ett svar på mitt sms som jag skrev innan jag gick hemifrån. Sofia hade svarat att jag kunde vänta med att
komma, för att hennes föräldrar fortfarande var hemma. Min ångest över att inte ha tagit med telefonen var fruktansvärd och jag kunde se framför mig hur jag en stund senare, skulle ligga där på köksgolvet och göra armhävningar.

Mitt självförtroende var som bortblåst och min förtvivlan gick inte att dölja. Som en räddande ängel sa då Sofia "kom vi går till mitt rum" samtidigt som hon började röra sig mot hallen. Jag följde med snabba steg efter och lyckas ta mig förbi den nyss spolade toaletten. Men nej, det var för sent. Samtidigt som jag satte min fot på det första trappsteget så kunde jag höra låset vridas om bakom mig och dörren öppnas.

Jag vände mig om och framför mig stod 2 meter fotbollstränare med en blick blandad av förvåning och ilska.
"Vad gör du här?" frågade han med den där bajsnödiga tonen som bara jobbiga människor har. Jag hann inte tänka för än Sofia svarade "umgås med mig såklart". Jag kunde se hur den lite bitchiga tonen i hennes röst gjorde honom förbannad men han fnös bara tillbaka ett "jaha" och gick sedan iväg. Som en liten rädd hundvalp följde jag med henne upp på rummet och bad till gud att jag skulle överleva kvällen.

Men nu var det dags för film! Som vanligt så låter jag damen väja film och hon valde såklart någon läskig skitfilm. Som alltid så börjar man med en decimeter eller två mellan varandra men tjugo minuter in i filmen så sitter man som fastlimmade. Då mina sexsinne larmar för fulla muggar så känner jag att jag kan börja knapra lite chips utan att förstöra något. Efter ytterligare en liten stund har min högerhand hamnat på hennes vänstra lår och strax därpå så känner jag även hur hennes hand börjar närma sig.

Nu börjar det pirra lite i pungen, men sexig som jag är så fortsätter jag pressa pringles med vänsterhanden. Chipsen börjar nu närma sig botten på röret och jag känner hur det börjar bli dags för det berömda HAZZ3 M0v3T. Min högerhand glider ner på insidan av hennes lår och jag kramar till lite lätt samtidigt som jag vrider huvudet mot henne. Hon vrider sitt huvud och tittar på mig med ett stort "kom och ta mig" leènde.

Nu går det undan, kläder flyger omkring samtidigt som jag försöker få tag i dom sista chipsen i botten av röret. Jag har inte ens hunnit få av mig brallorna innan hon står redo på alla fyra och säger "ta mig bara, jag är redo". Med chipsröret i handen drar jag ganska osmidigt av mig mina byxor och fragbites största lem landar tungt på täcket. Utan eftertanke så kör jag bara in den, och ont gör det. Så ont att jag ger ifrån mig ett relativt högt "AAAAAAH" och av ren rädsla skriker Sofia ännu högre. Man hör nu hur det börjar röra på sig på nedervåningen och jag glömmer nästan hur ont jag har i handen.

Men där står jag, med ett pringlesrör som har fastnat på vänsterhanden och gör ont som fan, en Sofia som fortfarande inte förstår vad som har hänt och en förälder som är på väg upp för trappan.

Kvällen slutade alltså utan samlag och utan chipssmulor och för att summera detta, chipsröret var för trångt, så köp påse om ni ska äta chips och ligga samma kväll.

Vad föredrar du?

Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..