×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Hade oralsex med min bästa kompis crush

Postat av Smith9697 den 18 Oktober 2021, 00:13
8 kommentarer · 2 465 träffar
Så det hela startade med att min kompis hade sovit med en ganska snygg brud. Jag fick veta flera veckor efteråt då han inte är öppen om vad han gör med andra tjejer. Hur som helst så vart jag själv sugen på att göra samma sak med den här tjejen. Min kompis hade inte nämnt den a tjej alls så jag tänkte att det bara var någon engångs grej mellan dom.
Under sommaren så fick jag mer kontakt med denna tjej och vi klickade verkligen som fan, jag fick veta hennes problem och hon fick veta mina.

Under den här tiden så var jag INTE medveten om att den här tjejen och min kompis haft kontakt i nästan 2 år, visst att hon nämnde lite om han, men inget som skulle varna om att det var något mellan dom.
Jag brukade skämta mycket om att dom legat, och hon nekade alltid att det inte hänt, vilket det aldrig hade hänt heller.
Tiden gick och jag och tjejens band vart starkare och starkare, och jag var hela tiden osäker om det verkligen var rätt att göra såhär mot min kompis.

Snabbspolat så skulle iaf jag och den här tjejen spendera en helg i en stuga, inget konstigt med det alls. Vi kollade film och käkade mat och skämtade om saker och hade en bra stund helt enkelt.
När klockan blivit ungefär 05:00 på morgonen så kände jag iaf att det var dags att lägga sig iaf.

Måste även berätta att vid den här tidpunkten så hade jag och den här tjejen inte gjort något alls med varandra, vi var bara kompisar.

Jag la mig i sängen och klädde av mig i underkläder precis som hon gjorde, vi låg på varsin sida av sängen och jag höll precis på att somna.
Plötsligt märker jag att hon flyttar sig närmare och närmare mig, och när jag vänder mig mot henne så kysser hon mig.
Jag kollar på henne och skrattar nervöst och frågar
”va, vad var dedär haha”
Hon svarar inte och bestämmer sig iaf för att börja strula mig istället.
Jag säger inte emot heller så jag antar att det är lika mycket mitt fel.
Det hela slutar iaf med att vi har oral sex och sedan somnar.

Och nu kommer den dryga delen. Dagen efter så får jag höra av min kompis att han gillar den här tjejen och att hon också gillar han tillbaks, jag får höra att hon alltid varit kär i min kompis och att hon inte kan släppa honom.
Jag får nu istället panik och fattar att jag gjort något riktigt dumt och känner en extrem ångest och panik.
Min kompis går i samma klass som mig och kan bli väldigt arg och är den mest långsinta person som man någonsin kan träffa.
Han blir arg bara någon nämner något positivt om henne eller bara skulle umgås med henne.

Det är några som vet om att detta har hänt, men inte min kompis. Jag är för rädd för att berätta för honom vad som har hänt, det var ju bara en engångsgrej mellan mig och den här tjejen.

Jag är konstant paranoid att det ska komma fram och att min kompis då bryter kontakt med mig. Tjejen är också rädd att andra ska få reda på det eller att någon av hennes kompisar ska säga något.

Vi har fortfarande kontakt, men vi är alldeles för fega för att nämna vad som hände den kvällen till varandra.
Min kompis har gjort samma sak mot mig och mitt ex och en annan brud jag varit med förut, men det betyder inte att jag har rätt att göra samma sak tillbaka.
Vad ska jag göra??

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..