×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lämnad av flickvän

Postat av Monkis96 den 2 Juli 2019, 19:37
9 kommentarer · 2 014 träffar
Hejsan alla där ute!
Tänkte skriva av mig angående min situation.
Träffade en fantastisk tjej för drygt 7 månader sen, vi blev jättekära i varandra och allt va bra.
Dom 3-4 första månaderna var vi arbetslösa vilket resulterade i att vi umgicks konstant dag in dag ut och låg i sängen och spelade och kollade film tillsammans och umgicks, detta gjorde vi alltså 3-4 första månaderna. Det började med att vi började bråka samt tjafsa mycket och hon hade byggt upp en irritation emot mig, jag vill även tilllägga att det alltid är jag som startat bråk med mina onödiga kommentarer, hon har aldrig gjort något för att starta något, varför jag gör så vet jag inte. Hon har även sagt under vårat förhållande att vi inte kan umgås ständigt i månader utan att va ifrån varann, hon vill hinna sakna mig för att förhållandet ska kunna funka, dum som jag är så lägger jag kommentarer som ”du gillar inte mig annars hade du valt att vara med mig” vi hade ständigt bråk och tjafs pga mina kommentarer, hon blev ledsen ofta vilket hon aldrig blir annars. De senaste 3 månaderna har varit ständigt tjafs och bråk pga mig, detta har lätt till att hon gjorde slut med mig pga att hennes känslor har svalnat.
Dagen vi gjorde slut sa jag att jag kommer höra av mig då och då för kolla hur hon mår, då sa hon nej, hör bara av dig om det är något viktigt.
Jag lät henne va en vecka och smsade henne och frågade hur det var för kunde inte hålla mig, hon svarade att det är mycket på jobbet just nu men annars är det bra. Efter att vi pratat lite så frågade jag om hon ville ses, vi träffades och pratade och hon kunde inte ge mig svar om hon ville bli tillsammans igen eller inte, hon vet själv inte vad hon vill ännu. Just nu träffas vi kanske 1 gång i veckan samt skriver nångång i veckan. Hon säger att hon behöver tid och när vi ses ska vi fokusera på att ha kul och trevligt.
Vi gjorde slut för 2 veckor sen och vi har träffats och hagt kul, ätit glass första gången, igår sågs vi och käkade på resturang. Vi planerar även att till helgen åka till liseberg och ha kul tillsammans. Så min fråga nu, finns det chans om hon får se den gamla jag, den hon en gång var galen i att hennes känslor kommer tillbaka? Om jag inte bråkar osv.
Vill även tillägga att jag har bestämt sagt till henne att jag inte vill vara hennes kompis, så är du säker på din sak så lämna mig helt, för jag vill mer än en kompisrelation med dig sa jag, hon accepterar det och säger att låt det gå lite tid så jag får se vad jag känner. Vi har även kommit överens att inte hålla på med andra och det litar jag starkt på, hon är inte den typen som skulle ljuga oså.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..