nu är de såhär fragbite
för ungefär ett år sen så träffade jag en tjej på internet å vi började prata å skypa å sånt å vi hade till och med plannerat träff, sen helt plötsligt så slutade hon prata med mig, hon tappade intresset och sluta höra av sig helt enkelt och den där träffen blev aldrig av. Jag frågade henne många gånger om hon hade tappat intresset för mig men hon sa att hon inte hade det, men som sagt vi sluta pratade och bröt kontakten helt enkelt.
Vill gärna att ni läser denna tråd först innan ni fortsätter läsa för att förstå allt
http://fragbite.se/forum/irl/karlek/thread/1216143/tjej-som-tappar-intresset
nu helt plötsligt ett år senare så har hon börjat skrivit till mig igen och vill börja skypa med mig igen å sånt och jag förstår fan ingenting, hon tappade intresset helt för mig och sluta prata med mig sen ett år senare när vi inte pratat på ett helt år så vill hon börja igen och jag förstår fan ingenting... Ska jag ta upp kontakten med henne och började prata me henne igen, det kanske blir något mellan oss, eller ska jag skita i henne ?
Tack på förhud
vi är båda 16 btw
Ont: busringning inget och oroa sig för.
Skrivet med min iPhone
dom kan ikke tvinga dig pissa ta blod prov ist så kmr du klara dig
Det jag menar är att det hon ringde för låter som polisens arbete, eller har jag fel? Har ingen koll på detta utan försöker bara tänka lite logiskt...
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
men det är självklart busringning, speciellt när dem ringer ifrån ett mobilnr och när dem inte säger något och lägger på när du ringer dem
Att du inte ens fattade att det var en busringning är ju bara pinsamt.
Vad är det med dagens femtonåringar alltså? Vissa får inte ta kosttillskott och vissa kan inte känna igen en busringning :S
och uppger hon det så är det bara googla och kolla upp'na.
alternativt ring till socialtjänsten där du bor och fråga om dom har sökt dig.
och ni som rippar på grabben för att han är lite nojjig, gå och lägg er, vem fan var inte nojjig att åka dit/bli påkommen med såkallat dödsknark när man var i den åldern?
Om du nu mot förmodan skulle bli inkallad till möte på soc och dom vill att du pissar, så säg att du inte har lust att pissa, det känns förnedrande, gå dock med på blodprov. Rök inget på 2-3 dagar för att vara säker.
Sen skulle jag även rekommendera dig till att sluta röka eftersom du är såpass ung, vänta tills du är 18-20 typ. Inte kul om föräldrarna kommer på dig, speciellt inte om dom inte kan något om cannabis.
http://www.fragbite.se/?thread ID=1172112
https://www.flashback.org/t134 3623
https://www.flashback.org/t357 231
rökte nog innan du tog din första glas läsk
Skrivet med min Android-mobil
Och ni som klagar på att han nojjar är dumma i huvudet. I Svergie är.det helt cp med lagarna, han kommer åka dit för ringa narkotika (tror det heter så) och det kan påverka killens körkort osv. Plus föräldrarna och hela tiden biten, sen gossar jag på att han är straffmyndig också vilket lnte hjälper.
Men det var en busringning så du kan vara lugn.
Blazesafe
Gissar på*
I lol'd.
1.Häng inte på flashback då vi medlemmar vill ha mogna trådar och inte småbarn.
2.Nej det var en busringning.
3.Sluta rök , seriöst. Om 3 år sitter du i skiten och har inte utbildning och sitter på ungdomsanstalt.
4.Hoppas du åker på det så din mamma gapar ut dig , inte för att jag vill dig ont men varför? Blir så trött på barn som brukar droger. SLUTA.
Jag tror nog att #31 kan reglerna lite bättre än dig :P Du kunde inte ens hålla dig till flashbacks huvudregel d.v.s att vara 18 år för att vara medlem.
Du är för ung, skärp dig innan det är för sent.
För övrigt så är det obvious fake, dock så har jag varit med om en liknande situation och det första man tänker på är inte hur trovärdigt det är. Kortfattat: En från posten ringer, säger att dom fått ett paket weed med min adress på, jag får panik fastän jag vet att jag inte beställt något, fast dom som ringde kunde inte hålla masken)).
Nämligen ziggisarna i samhället jag kommer ifrån rökte på när de gick i 5an, de var ändå ett x antal år sen.
Straffet från åklagaren var dock inte lika kul, 16.5k till fittstaten. Tvungen att ta lån för skiten. acab osv osv..
efter cirka 2-3 ringa narkotikabrott så tvingade snuten mig till soc osv gick dit och sa att jag inte ville ha nån kontakt med dom . dom förstod och jag fick gå . sen typ 4 år efter det så sökte jag själv kontakt med dom
Eskalerar det och soc bedömmer att ni är en risk för er själva så kan de ansöka om LVU mot er (lagen om vård av unga) och det är olika från kommun till kommun vilken gräns de har för att ansöka om LVU och försöka få er på ett behandlingshem.
Jag hade hot om LVU under ett tag, dock hade jag grövre problem än cannabis men valde att åka på behandlingshem frivilligt.
Dock träffa jag en kille där som tog en holk då och då där som hade LVU, han rymde och fick åka på en p12a(paragraf 12) istället.
Det bästa ni kan göra är att lägga ner innan det blir värre:)
#45: Många 15 och 16-åringar har testat droger. Jag har vänner som tog amfetamin första gången när dom var 12, så att röka på vid 16 års ålder är knappast en "big deal", även om jag håller med om att dom borde vänta tills dom är åtminstone 18.
Menade alltså att jag hade grövre problem än bara cannabis och valde att åka dit frivilligt tillslut.
Men träffade en kille som var där pga cannabisbruk som hade LVU pga det. :)
Skrivet med min iPhone