×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

tjej som tappar intresset?

Postat av Lampfan1337 den 29 December 2014, 00:46
32 kommentarer · 8 180 träffar
tjo fragbite!!

Är en pöjk på 15 år och har börjat snackat med en tjej över internet.
Vi började prata för ungefär 1 månad sen, och allt går så himla bra när vi pratar. Vi har pratat varje dag hela dagarna om olika saker, vi har i ungefär samma intressen tycker lika om väldigt mycket och tycker hon passar mig sjukt bra. Hon ger mig massa komplimanger hela tiden om hur underbar person jag är och om hur jag får henne att må bra (hon är lite deprimerad och har problem i familjen och med kompisar) och hur jag får henne att skratta som ingen annan. hon säger att jag Är den roligaste killen hon mött och att jag är obeskrivlig och att jag är anledningen till att hon känner sig värd någonting och uppskattad. Vi brukar skypa varje dag och jag får henne att skratta tills hon blir alldeles yr i huvudet av syrebrist ( kanske låter lite konstigt men men )

Hon och jag hade till och med bestämt träff nu på jul lovet, vi hade planerat att kolla film å sånt tillsammans. Hon brukar skriva om hur mycket hon längtar att få krama om mig osv. Och nu till problemet

Helt plötsligt så har hon tappat intresset för mig, hon har inte sagt det men jag märker det på hur ointresserad hon är när jag pratar med henne. Hon kan ta flera timmar på sig att svara på meddelanden och sånt men ja kan se att hon är online på men inte svarar? Hon brukar säga att hon ska gå och kolla på film så hon inte kan prata då men jag kan se att hon fortfarande är online å skriver med andra. Om inte jag skriver eller börjar konversationen så säger hon ingenting alls och vi pratar inte på dagar om inte jag börjar med att prata. Hon kommer inte med någonting alls att försöka få konversationen att flyta på, som sagt säger inte jag något så blir de ingenting alls. Men förut när vi lixom hade börjat prata så ville hon prata med mig verkligen hela tiden! jag fick inte ens gå och lägga mig, elr gå på toa för vi tar tvungna att prata. Själv så gav jag alltid komplimanger om hur underbar person hon är och hon brukade ge mig komplimanger tillbaks och alltid säga hur mycket jag betyder för henne. Men nu ingenting alls.

Jag vill bara veta vad detta beror på? ena dagen så är jag det bästa som någonsin hänt henne och andra dagen så finns jag inte ens längre för henne???? förstår mig inte alls på tjejer.

kan även tillägga att hon har sagt till mig att jag INTE får friendzona henne för hon hatar sånt och hon lovade samma sak till mig så jag misstänker att hon vill mer än bara vänner och det vill jag också men jag förstår inte hur och varför hon helt plötsligt har tappat intresset för mig?
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..