Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är 17 år och gillar äldre kvinnor

Postat av thisisfunnn den 25 November 2013, 09:58
44 kommentarer · 2 458 träffar
Som rubriken säger, jag är 17 år gammal och gillar äldre kvinnor. Jag märkte det här tidigt då jag oftast hade väldigt många förälskelser på mellanstadiet och högstadiet. Nu när jag blivit äldre så håller det fortfarande i sig starkare än någonsin. Jag tycker att tjejer i min ålder är väldigt omogna, tråkiga och rent ut sagt dumma. Inte alla såklart! Men de flesta som jag känner. Jag känner ingen attraktion alls till unga tjejer psykiskt, vissa delar fysiskt när det kommer till kroppen och allt. När man pratar med en vuxen kvinna så kan man verkligen ha en normal diskussion om allt möjligt och eftersom de har livserfarenhet och mycket lärdom att ge så får man den där varma känslan i kroppen.

Jag tycker om kvinnor i åldrarna 30-45 ungefär. Är det här konstigt eller är det mina hormoner som spökar kanske? Är det värt att nämna att jag är uppfostrad av en ensamstående mamma? Jag vet inte...det är bara det att jag känner mig så bekväm kring äldre kvinnor, man får en helt annan kontakt. Jag undrar även om det är någon annan i min ålder som känner såhär och kan dela med sig lite, kanske har ni t.o.m. haft ett förhållande med en äldre kvinna? Skriv här eller dra iväg ett PM! Tack!

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar