1
Tråkigt sex i seriöst förhållande
Postat av RunkeballN den 1 September 2013, 23:06
31 kommentarer · 1 736 träffar
Tjoo fragbite. Har vart tsm med min flickvän nu i drygt 1 år och allting går väldigt bra. Då jag inte har några vänner jag kan lita på osv så ligger mitt liv väldigt mycket omkring henne och vi är jävligt seriösa. Vi var båda oskulder och började ha sex för ett par månader sedan. Dock så har vi bara legat typ 10 gånger.
Det dryga är att jag är villig att göra det mesta men hon är jävligt reserverad och vägrar suga av mig och hitta på lite mer porrigt skit. Märker även att hon har svårt att slappna av osv. Ärligt talat skiter jag i hur det känns för mig men det blir ju inte så jävla kul för henne när jag knappt är ordentligt hård? Bara att få bonge blir nästan till ett problem så.. :/
Hjälp? :)
Det dryga är att jag är villig att göra det mesta men hon är jävligt reserverad och vägrar suga av mig och hitta på lite mer porrigt skit. Märker även att hon har svårt att slappna av osv. Ärligt talat skiter jag i hur det känns för mig men det blir ju inte så jävla kul för henne när jag knappt är ordentligt hård? Bara att få bonge blir nästan till ett problem så.. :/
Hjälp? :)