Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffade en tjej i helgen, vad nu?

Postat av Vadfanhände den 1 September 2013, 22:37
56 kommentarer · 3 159 träffar
Jag träffade en grymt härlig tjej nu i helgen, va hemma hos henne och alltid gick bra, fick även hennes nummer efteråt. Men jag vill verkligen träffa henne igen, hur tar jag kontakt?
Uppdatering skriven 10 Maj 2014, 23:18
Tjenare allihopa, kommer med en update:
det började med att vi kom hem till henne, jag beslutade mig för att jag skulle vara först in till hennes sovrum så jag knuffade in henne i väggen direkt vi kom in i hallen, sen sprang jag uppför trappan och in i hennes rum. När hon kom upp stod jag naken i hennes säng med armarna i kors och skrattade, hon grät och blödde kraftigt från näsan. Jag slet av henne kläderna och tryckte ner henne i sängen, höll fast henne och tryckte ner min kuk i hennes hals. Hon var oefaren och spyan kom snabbt. Hon blev upprörd och gick för att duscha av sig. När hon kom tillbaks tryckte jag återigen ner henne i sängen, spottade i hennes rövhål och stack med svärdet, pruttljudet gjorde mig så jävla upphetsad, det kom en del bajs på min snopp, och lite en mix av försats, bajs och svett droppade ner på lakanet. 3 minuter senare var jag klar, det brukar ta längre tid men alla lukter och hennes gråt gjorde mig så upphetsad. Sen somnade vi.

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..