Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Tjej som bara vill vara vän

Postat av shhven den 20 Juli 2013, 01:24
137 kommentarer · 13 354 träffar
Hejsan!

Jag har haft kontakt med en tjej i 1år, första träffen & andra träffen strulade vi, pussade och allt sånt.

Men efter det sa hon att hon inte vill ha förhållande just nu.

Jag tog detta ganska hårt för jag är verkligen kär i henne, och det är seriöst SJUKT svårt att bara vara kompis med en tjej man vill så mycket mer med.

Nu till andra saker

- hon och jag pratar med varandra VARJE dag, säger godnatt och godmorgon typ varje dag.
- vi kan inte vara utan varandra, kan gå typ 2-3dagar och sen skriker vi i panik efter varandra.
- när vi är med varandra nu efter att vi bara är kompisar så myser vi, håller om varandra när vi ligger i sängen och allt sånt.

Hon säger att hon bara vill vara vänner _just nu_ men framtiden vet ingen om säger hon.

Sen detta också

Hon ringer mig alltid när hon är full, hon gråter varje gång, alltså när hon är på någon fest.

Hon säger att hon saknar mig, hon verkligen störtgrinar hela tiden, att hon vill vara med mig, osv.

Det har hänt många gånger, så inte en engångsgrejj.

Hon säger att hon BARA gråter när hon börjar prata med mig i telefon, INGEN annan.

Jag säger att det måste ligga något i det, hon tror det också, men hon vet inte vad.

Hon säger att hon vill vara kär i mig, men har inte fått dom känslorna ännu, för hon tycker jag är en sån perfekt pojkvän.

Nu till min fråga!

HUR SKA JAG FÅ HENNE ATT BLI KÄR I MIG? DETTA ÄR MIN SERIÖST DRÖMTJEJ, vill BARA gifta mig med henne.

Är 19år för övrigt.

har gjort saker som
- bjudit henne på middag/lunch många gånger
- köpt ett klädesplagg till henne
- köpt ett blommogram hem till henne med ett kort där jag skrev "du är min dröm -namnet-" och det fick hennes föräldrar att bli chockade

Hjälp mig..

137 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 137 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..