1
error under uppstart
Postat av BRAD FITT den 20 Juli 2013, 01:29
23 kommentarer · 430 träffar
Tjenare fragbite
Uppdaterade datorn lite och köpte
GTX 760, 8gb ram, mAtx moderkort och intel i5 3570k.
jag tyckte inte att nätagg, cdläsare, chassi och hdd var så aktuellt att byta eftersom det inte skulle äventyra prestandan lika mycket som de komponenterna jag köpte.
I alla fall, när jag monterat ihop datorn och startar den så går den direkt till en svart screen som säger "starta windows normalt" och "kör felsöknings sökaren".
om jag trycker kör windows normalt så kommer jag till windows loading och efter 1 sekund får jag en bluescreen som varar 0.5 sekunder sen blir jag skickad till den svarta screenen igen med samma alternativ.
Fruktansvärt less just nu, ville bara koppla in och köra men har nu förhinder!
Någon som vet vad det kan vara?
/brad fitt
Uppdaterade datorn lite och köpte
GTX 760, 8gb ram, mAtx moderkort och intel i5 3570k.
jag tyckte inte att nätagg, cdläsare, chassi och hdd var så aktuellt att byta eftersom det inte skulle äventyra prestandan lika mycket som de komponenterna jag köpte.
I alla fall, när jag monterat ihop datorn och startar den så går den direkt till en svart screen som säger "starta windows normalt" och "kör felsöknings sökaren".
om jag trycker kör windows normalt så kommer jag till windows loading och efter 1 sekund får jag en bluescreen som varar 0.5 sekunder sen blir jag skickad till den svarta screenen igen med samma alternativ.
Fruktansvärt less just nu, ville bara koppla in och köra men har nu förhinder!
Någon som vet vad det kan vara?
/brad fitt