Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud

Postat av @drenalinbarN den 4 Juni 2013, 20:51
61 kommentarer · 366 träffar
Så höra ligger det till jag har en brud i min klass som jag bara tycker är så snygg och underbar på alla sätt.

Iallafall när vi gick i 8anså märkte jag att hon börja titta mycket på mig alltså så mycket så till och min polare sa "fyfan vad hon glor på dig jag tror hon gillar dig" och så har det fortsätt sen dess

Dock är hon väldigt blyg lik som jag själv och då vi aldrig snackat med varan och lärt känna varan jag hade kunnat snacka med henne alltså jag vågar men det är det att hon går aldrig ensam så man får ingen bra chans.

Imorgon är det sista dagen i skolan vi går i 9an och skiljs åt och jag skulle gärna vilja träffa denna tjej i sommar men jag känner henne ej så jag kan ju inte bara gå fram till henne och fråga "vill du ses i sommar även om man skulle kunna göra så som salt man får ingen chans

Ska jag börja skriva t henne på fb ?????

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..