Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännens föräldrar..

Postat av leblaff den 13 Maj 2013, 19:47
14 kommentarer · 308 träffar
Hejsan fragbite!

Eftersom jag väldigt ofta fått råd, tips och även ståd från Fragbite så vänder jag mig till er, igen.

Har skaffat mig mitt första seriösa förhållande med en flicka. Vi har snart varit tillsammans i två månader och tycker verkligen om henne, hon är helt annorlunda till skillnad från alla andra brudar jag träffat. Fast hon är jävligt kräsen dock.

Men men, vi tycker verkligen om varandra och vill spendera vartenda stund vi kan med varandra liksom.

Problemet är henne mamma. Vi får inte sova med varandra, haha. Jag är 18 ansikten gammal och min flickvän är 17.

Hennes mamma är väldigt skön, rolig och väldigt trevlig. MEN, vi får inte sova med varandra. Även om min oskulda lilla pärla till flickvän tjatar på henne dag in och dag ut.

" Ja, han kan sova över om du sover med mig och han sover i ditt rum " - Får hon för svar.

Detta är jävligt jobbigt, vill liksom kunna vakna upp och se min flickvän jämte mig när jag vaknar. Och visserligen är det min enda chans att trycka henne oskulda lilla hål där nere.

Vad ska jag ta mig till? Vill liksom inte pressa henne eller hennes mamma med att jag vill sova med hennes dotter, antar att det kommer ta ett jävla bra tag innan vi får sova med varandra.

Kan tillägga att Henne föräldrar är skilda. Flickvännen har någon sorts "spärr" till att ha sex, det kom vi in på ett konstigt oseriöst sett när vi snackade om sex. Hon talade om att hon hade någon slags "spärr" haha.

Vad skall jag, en förvirrad fragbiteare göra för att kunna uppnå mina mål?

Tack så mycket på förhand, Jag älskar er.

Ut och in!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..