Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Iphone 3G Operatörsproblem!

Postat av Chromer den 13 Maj 2013, 19:39
1 kommentarer · 175 träffar
Hej!

Äntligen vart päronen snälla nog att skaffa mig en ny telefon. Har tidigare haft en Iphone 3G och i och med att jag får en ny så skulle morsan ta över min gamla. "Det är inte så noga" säger hon bara. Den var jailbreakad och jag gjorde om hela proceduren bara för att jag skulle tömma telefonen på alla mina sms, bilder, telefonnummer etc. Nu till problemet:

När jag väl fått igång alltid och i princip ska lämna den till henne helt tom, som ny helt enkelt, så märker jag att det går inte välja operatör. Det finns inte ens ett alternativ i inställningar. Här kommer en bild som jag har tagit från min nya mobil som ska förklara lite tydligare.

http://i.imgur.com/Wud0cEj.png

Det som är inringat med svart är det som finns på mobilen men vart kan man välja operatör? Finns inte något sådant på den mobilen.
Självklart ska jag tillägga att allt fungerade som vanligt innan jag jailbreakade _om_ den. Alltså efter första jailbreaken funkade allt men nu när jag gjorde om den så har det alternativet försvunnit.

Någon som stött på liknande problem? Har googlat runt lite men inte hittat något. Hade varit väldigt uppskattat om någon satt på lösningen där hemma.

Tack på förhand!!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..