Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drömtjejen! vad gör jag?

Postat av quiden den 11 Maj 2013, 17:34
14 kommentarer · 481 träffar
Hej alla 29,9 slakerz! Nu är det så att jag har skrivit lite med en brud. Hon är en otroligt snygg brunett som är året yngre än mig. Vi skriver/snapchattar i stort sett hela tiden och det känns som det här kan vara tjejen jag kommer spendera mina dagar med!

Nu till problemet.

Jag är jätte blyg och nervös kring flickor(utom när jag har druckit lite) och jag har därför aldrig träffat eller pratat med henne. Jag skulle jättegärna lära känna henne för det känns som vi skulle klicka perfekt. Hon vill nog vara med mig också för jag är trevlig, snygg, rolig och gud i sängen!

Snälla hjälp mig Fragbite, hur ska jag våga träffa denna fina gudinna?!

Kommer uppdateras frekvent!

#UPPDATE 1

Tror inte riktigt ni förstår hur jag känner mig.. Jag kallsvettas och får ont i magen så jag tror jag ska spy så fort jag måste prata med tjejer. Ska försöka samla mod och bjuda ut henne, kanske ska ta med en kompis? vad tror ni?

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..