Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gratis webbhotell, se hit.

Postat av fisher den 11 Maj 2013, 17:24
35 kommentarer · 672 träffar
Hejsan,

Jag har länge varit i tankarna att starta upp ett eget webbhotell och erbjuda en drös olika tjänster, nu har jag kommit till skott och börjat sätta upp ett stabilt nätverk med servrar samt system för att detta ska bli verklighet.

Min plan är att köra ett beta-test under hela sommaren till September för att se så allt fungerar som det ska och få in lite feedback från beta-testarna.

Så jag söker lite beta-testare som vill ha en eller flera sidor på mitt nya webbhotell, helst några domäner också eftersom vi har ett bra DNS-system utspritt över hela världen som jag också vill få in feedback på.

Det som ingår i ett beta-konto (detta kan utökas eller ändras om det verkligen skulle behövas) är:
1000MB utrymme, Fritt antal webbplatser, 1000MB e-postutrymme, Fritt antal e-postadresser, 10 000MB trafik per månad, 128MB php-minne, Fritt antal MySQL-databaser, Antivirus och Backup-system.

Jag har just nu Web, Databas, Mail och DNS-servrar uppe och snurrar.
Jag kommer också behöva testare till Virtuella-servrar lite senare.

Har ni några frågor går det bra att ställa dom i tråden eller i ett PM till mig.
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..