Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Stötande är det om någon känner sig stött.
Skulle nog själv behålla behån på om det är full insyn på balkongen.
Dessutom, om någon av grannarna filmar, hur skoj vore det att hamna halvnaken på någon porrsajt på nätet?
Kör på. Vem har med det att göra? Du kommer inte dras inför rätta och dessutom är det fullt lagligt att göra det på stranden också så du är safe. Om det inte var lagligt skulle det vara än mer skäl att göra det.
#18 Berätta gärna hur du har fått till att jag "låtsas" vara en tjej här?
Är det nån som är tragisk utan att ha belägg för sitt påstående, så är det du!
Vad vill du att vi ska säga? Alla kan ju reagera olikt. Jag skulle förmodligen bara tänka "jaha, fina bröst" och sen gå vidare. Jag kränks inte av att folk vill sola eller gå nakna i sina hem.
Antingen så känner du något otroligt krav för bekräftelse över att du är kvinna eller så trollar du bara. Oavsett så är det fan ingen som vill ha dig här.
Men snälla rara. Kan du sluta terrorisera fragbite med dina äckliga uppmärksamhetstrådar? Gå in på någon annan sida där du kan få lite mer uppmärksamhetsfeed eller skaffa en blogg och ställ dina frågor i ...
Sluta trolla runt bara.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Skulle nog själv behålla behån på om det är full insyn på balkongen.
Dessutom, om någon av grannarna filmar, hur skoj vore det att hamna halvnaken på någon porrsajt på nätet?
Skrivet med min Android-mobil
2/10
http://www.fragbite.se/?thread ID=1169631
2/10
Antagligen så är jag inte ensam om detta problem, tack för att du har hjälpt mig att inse detta :)
#9 Men varför ska jag inte få visa mig likt alla andra för?
Ska jag behöva gå undan just för att jag har bröst?
Vart tog respekten för kvinnan vägen?
#11 Tycker personen att det är stötande, så ska väl han kunna titta bort för den delen? Det säger väl mer om honom än om mig väl?
#15 Hur skulle jag kunna vara ett "troll" om jag postar ett tråd som saknar total koppling till varandra (typ den här tråden och den du länkade)?
Är det nån som är tragisk utan att ha belägg för sitt påstående, så är det du!
#21 Du kommer hit och börjar göra grova sexuella trådar + att du är en tjej. De trådar du gjort handlar om kukar och bröst.
Det skriker troll oavsett om du är en tjej eller inte.
Skrivet med min iPhone
Liten-Tjej > Rasmedveten 100% sure! :DD :PP xD
No one wants saggy tits!
ägd.
Skrivet med min iPhone
Då kommer jag att outa mig själv och min BF..
Bra försök, men inte tillräckligt bra...
Sluta trolla runt bara.