Tjenare , kört support enbart sen jag började med LoL. Tänkte börja köra jungle. Har Rengar men har inte testat en men vad ska man tänka på? Hur gör man för att inte hamna efter i Gold och Level? Vilka ska man börja döda? Eller ska jag köra en annan champ som är för noobs , och vilken isåfall?
Mvh Din vän
P.S Har ADHD så kan inte stava.
Kolla varje lane hela tiden, skriv inte "coming bot after this bla bla", ganka de lanes som inte är pushade. Speciellt i låg elo tänker inte ens folk när dem pushar, dem står vid motståndarens torn utan en enda ward, vilket gör dem till ett väldigt simpelt jungler target :) Om alla lanes är pushade, bara farma i skogen, om någon kanske är låg så kan du gå till deras lane och säga att dem ska dra tebaks så håller du den medan dem är borta.
Basics :))
#2 Tack! Ska jag byte jungler eller är rengar en bra nybörjar champ för jungle?
Elise är också skön, speciellt som nybörjare då hon är väldigt stark tidigt i gamet.
Mvh Din vän.
#5 Tackar för all hjälp , ska köra lite om en stund! :)
Du behöver bara springa runt och snowballa(dvs döda alla) eftersom de du spelar med och möter suger hästpung. Er stats kommer endå sluta på +70 i kills.
När du blir lite bättre, i framtiden, så är det viktigt att du clearar din jungel innan du gankar för att inte hamna efter i level(folk warda och har bättre koll, du slösar tid genom att bara springa runt). Hamna efter i level=Gör mindre skada + tar mycket mer skada.
Tkr förövrigt att du i början ska spela alla gubbar och alla poss.