Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännen tappat känslor

Postat av Nikalio den 28 Mars 2013, 01:36
25 kommentarer · 12 595 träffar
Tja fragbite!
Det är så att jag har haft ett förhållande med en underbar flicka i över 2 år nu. Dessa två åren har varit en underbar resa på alla sätt då det var mitt första seriösa förhållande, och samma för henne.

De senaste 2 veckorna har jag dock märkt att hon varit nere, inte lika glad och positiv som vanligt och det har märkts att något varit fel. Jag frågade såklart henne vad som stod på men hon ville först inte berätta utan sa att hon behöver tänka för sig själv lite. Jag förstod ganska snabbt att det handlade om mig.

Här om dagen släppte hon bomben att hon har tappat en del känslor. Hon tycker att vårt förhållande står still och att det inte händer så mycket. Hon säger att hon fortfarande älskar mig och att hon inte vill att det ska ta slut, men samtidigt älskar hon inte mig på samma sätt längre.

Så fragbite, hur ska jag gå till väga, vad ska jag göra? Har aldrig direkt suttit i denna sitsen innan. Jag vill verkligen inte förlora henne då jag verkligen älskar henne.
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..