Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har jag flickvän eller inte?

Postat av Låst Konto 123 543 den 28 Mars 2013, 00:53
30 kommentarer · 627 träffar
Varit ihop med en tjej nu i snart 1 år. Jag är 18 hon är 17 men bor en bit bort så går inte i samma skola eller liknande

Jag ville ha ett litet break för jag tyckte vi umgicks i princip varje dag så det gick 1-2 veckor utan att vi träffades. Sedan gjorde jag slut och ångrade det kort därefter

Hur som helst så kom hon till mig och undrade om vi var tillsammans och att hon älskar mig och liknande fraser ni vet hur dom går.. etc

Så vi var återigen tillsammans och 2 dagar efter detta bröts kontakten helt? Hon har inte hört av sig på nu 3 veckor och jag har inte fått tag på henne så slutat ringa. Även varit där men hon har inte varit hemma och nu till saken.

Hon umgås i princip BARA med tjejer och på hennes facebook (som jag förövrigt tagit bort som vän på) gör hon hela tiden saker typ iväg med tjejerna och gör det ena och andra

Så, har jag flickvän? eller ska jag betrakta det som over och vad säger jag när hon kommer tillbaka OM det skulle hända

Hoppas ni fattar uppskattar allt
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..