alltså hört att man skall raka medhårs men jag gör de alltid mot för annars ser man ju rätt mkt stubb och ja vill se "ren ut" varför skall man inte göra de medhårs?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Din hur kommer säkert bli irriterad på det stället du rakar mothårs till en början. Men efter några gånger vänjer hunden sig och du får inga fler irritationer eller röda prickar.
varför börjar folk snacka om röda pricker osv, frågar varför folk rakar med respektive mot när ja ser inget problem med att raka mothårs som vissa säger.
ni kanske hade rätt
"The word Raka means "Moon in the Sky" ('Aakasher Chand') in Bengali language. The language spoken in Eastern parts of India and also theNational Language of Bangladesh. It is also a very well known & popular name given to girl child in those parts of Geography."
Såhär ska man göra.
Duscha och gör pubishåret blött, smörj in racklödder och racka MEDHÅRS. Sen när det är glest hår kvar då ska man racka mothårs.
Då blir det lent och asnice
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
racka*
Skrivet med min Android-mobil
Duschen. En hel och fin rakhyvel ifrån gilette.
http://www.elgiganten.se/produ ct/hem-hushall/rakning-och-har borttagning/GIL980819/gillette -series-rakgel-sensitive billigt o bra hehe
Har alltid hyvel och låter allt växa en bit innan jag r-r-r-ackar
Ser ju ut som man är 14 annars.
tack för svaren dock xD
Racka är det rätta ordet. Inte ens stavningskontrollen säger nåt om det.
Din hur kommer säkert bli irriterad på det stället du rakar mothårs till en början. Men efter några gånger vänjer hunden sig och du får inga fler irritationer eller röda prickar.
rackar bort det värsta medhårs och mot när det blir svårt. Får hursomhelst alltid nå jävla sår och skav :(, kör i duschen utan något lödder.
Skrivet med min iPhone
ni kanske hade rätt
"The word Raka means "Moon in the Sky" ('Aakasher Chand') in Bengali language. The language spoken in Eastern parts of India and also theNational Language of Bangladesh. It is also a very well known & popular name given to girl child in those parts of Geography."
Det är psyk att raka mothårs imo
ggpcw
eller fick du aldrig gå i skola?
OnT: Rackar medhårs, skönare!
OnT: Man får röda prickar om man drar mothårs.
#49 My bad :(
ont; rackar alltid medhårs, finns ju risk till röda prickar där nere om man drar racken mothårs :(
Duscha och gör pubishåret blött, smörj in racklödder och racka MEDHÅRS. Sen när det är glest hår kvar då ska man racka mothårs.
Då blir det lent och asnice
FOLK LÄR SIG FAN ALDRIG
Racka är det enda du ska göra mothårs!
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
#11 Hoppas din gilette är sylvass :PppPPPP
Jag ansar bara.