×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur se föregående GFX drivrutinversion?

Postat av Puscifer den 26 Februari 2013, 15:50
0 kommentarer · 319 träffar
Av någon underlig anledning har ALLA drivrutiner till mitt GeForce 570 krånglat förutom en specifik version.


Det märks allra främst i spel då de lite mer krävande spelen tenderar att orsaka att grafikkortet tappar kontakten med resten av datorn. (Bilden blir pixlig, sen svart, sen återhämtas den efter någon sekund. Efter 2:a eller 3:e gången dör den helt, och jag tvingas starta om datorn)


Jag installerade igår den allra senaste drivrutinen (314.07) i hopp om att felet skulle vara åtgärdat - men icke. När jag sedan tänker återställa drivrutinen till den föregående versionen är knappen grå: http://i.imgur.com/4ppHp2n.png


Jag har dessvärre glömt bort vilken version jag tidigare använt, och jag har inte lust att ladda ner, installera och testa mig fram då det kan ta ~2-3 timmar innan problemet uppstår.


Min fråga lyder därför: Finns det någon metod för att kunna se vilken/vilka drivrutiner jag tidigare haft installerade på datorn?


Jag sitter f.ö. på Windows 7.
 
 
 
Tack på förhand

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..