1
Studentkryssning 2013.
Postat av Lol eger den 18 Februari 2013, 15:45
17 kommentarer · 1 046 träffar
Hallå babys, ska på kryssning imorgon och har självklart lyckats tappa bort mitt legitimation. Har dock ett pass, som gick ut i Augusti förra året. Jag tänker ju givetvis åka upp och förklara för dom hur det ligger till, har fan betalat 1,6k för mitt hytt. Tänker då rakt inte sitta hemma och glo.
Vet ni om man kan fixa ett tillfälligt pass på polisen? Alltså på någon timma, det öppnar 10:00, bussen går 12:00.
Har ni själva vart med om det här? Hur gick det för er? Testade ni eller sket ni i kryssningen?
Hittade det här på Polisens hemsida.
"Om du hastigt måste resa och saknar gällande ordinarie pass kan du få ett provisoriskt, tillfälligt pass som då gäller för den aktuella resan, längst 7 månader. Avgiften är 980 kronor. Ta med giltig legitimation."
980kr låter väldigt mycket för att bara åka kryssningen..
Ni som ska åka, vart åker ni ifrån?
Kärlek, Lucaz.
Vet ni om man kan fixa ett tillfälligt pass på polisen? Alltså på någon timma, det öppnar 10:00, bussen går 12:00.
Har ni själva vart med om det här? Hur gick det för er? Testade ni eller sket ni i kryssningen?
Hittade det här på Polisens hemsida.
"Om du hastigt måste resa och saknar gällande ordinarie pass kan du få ett provisoriskt, tillfälligt pass som då gäller för den aktuella resan, längst 7 månader. Avgiften är 980 kronor. Ta med giltig legitimation."
980kr låter väldigt mycket för att bara åka kryssningen..
Ni som ska åka, vart åker ni ifrån?
Kärlek, Lucaz.