Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Startup repair varje dator uppstart

Postat av X4riz den 18 Februari 2013, 15:52
3 kommentarer · 432 träffar
Tjena

Jag har haft detta problem i drygt 2 månader nu, varje gång jag startar datorn så står det att Windows inte kan starta och då sätts Startup repair igång.

Det fungerar inte att välja "starta windows normalt", det ända som händer om jag väljer det är att datorn stängs av och sen kommer jag till Startup repair ändå.

När jag har låtit Startup repair köras i ca 20-30 min så startar datorn varje gång. Sen när den är igång så är det inga som helst problem, förutom att Mozilla Firefox har börjat hänga sig ibland.

Detta händer som sagt varenda gång och jag börjar tröttna rejält, jag har formaterat om ca 3 gånger de senaste månaderna så jag tror det är någon lösning.

Själv tror jag att det är min hårddisk som har gett upp men det kanske är någon som har haft samma problem och har löst det? Och kan man på något sätt testa hårddisk, ramminne osv? Så man kanske kan se exakt vad som skapar detta problem.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..