Har ni testat dubbelmacka en tjej?
För två dagar sen så testa jag att dubbelmcka en brud för första gången. DEt var en polare som hade raggat upp någon brud för ett tag sen. Han sa att han brukade sätta på henne i röven och allt allt möjligt, typ spruta henne i ansiktet och allt han ville göra, hon var med på allt, värsta vilda bruden.
Hur som helst, han ringde mig i förrgår kväll och frågade om jag ville komma och dunka på bruden i en dubbelmacka. Jag har alltid velat testa det men aldrig fått chansen. Sa åt min tjej att jag skulle ut och spela biljard och ta några öl med en kompis och kom iväg.
Ska inte gå in på detaljer men det var det ballaste jag gjort. Bruder var fin och askåt och tog villigt emot oss båda, både en och två och tre gånger kan jag säga.
Nu har jag tre frågor till er andra:
1. Har ni testat en dubbelmacka, om så, gillade ni det?
2. Ni som inte har testat, varför har niu inte gjort det?
3. Har någon testat en dubble anal, dvs att köra in två kukar i tjejens röv samtidigt? HAr sett det på porrfilm och det ser skönt ut, men aldrig fått någon att ställa upp på det. Denna tjej kanske kunde tänka sig att testa men inte än sa hon.
Men när jag kan scrolla mellan dom 2 som hittas så står det att båda heter VE247 vilket inte stämmer. Den ena är en VH248.