Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Tävlade om fulaste tjejen

Postat av m0rti den 30 Januari 2013, 00:48
45 kommentarer · 1 678 träffar
Som vanligt ska jag och polarna tävla på krogen, när alkoholen spelar in. Denna gången var det lurigt, vi skulle se vem som kunde få det fulaste ragget.

Självklart är jag så jävla full att jag går in stenhårt för det, jag hittar direkt den vidrigaste skapelsen jag någonsin sett. Jag glimtar snabbt med ögat och jag ser polarna grimasera av obehag, anders gör "handen som hugger halsen upprepade gånger gesten", men jag hade bestämt mig.

Jag gick fram till denna 200 pannor tunga valross, en fruktansvärt ful pjäs. Efter snabba frågor får jag veta att Greta är 42 år gammal och jobbar i korvcharken utan handskar och extraknäcker som ko där hon står på alla fyra och äter foder. Hon är så jävla stor så jag känner mig illamående, hon hade fan mer skägg än vad jag hade. Full och glad sitter hon helt ensam kvarglömd efter afterworken med världens jävla asscrack och pimplar i en skål med jordnötter med flott över hela fingrarna.

Hon var glansig av svett och luktade rostad lök och ammoniak, hon skelade på båda ögonen, hade en väldigt kort pottfrilla och magtröja. Hon hade en kjol utan trosor så amazonas jungel efter en kalldusch av knäckebröd blottades rakt ut i vädret. Jag minns att jag precis i rätt tid han tänka "Nej, det här gör jag fan inte. Jag vill hem nu, jag är rädd".

Men då kickade jägershotsen in och jag tappade minnet för en kort stund. Det enda jag minns sen är att jag står naken över Greta som också är naken och insmord i alovera och toalettrengöring och har fullt med kräftjuice runt munnen, och juckar med kuken in i fläsket för hon var så jävla tjock att det var fysiskt omöjligt att knulla henne. Under denna stund måste hon fått problem med tarmen för det började osa fränt av bajs och hon grät av lycka. Sen blev allt svart igen.

Det är det enda jag minns efter kvällen. Jag känner mig som ett jävla våldtäktsoffer, som att all duschning i världen inte kan skölja bort det här. Hur brukar ni göra i situationer när ni känt er smutsiga eller gjorda till åtlöje?

Med hjärtliga hälsningar, m0rti!

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar