Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nervositet i samband med sexuellkontakt

Postat av Sandii den 2 Januari 2013, 02:46
19 kommentarer · 317 träffar
Tjenare folkz

Vill gärna ta upp ett ämne som jag själv ständigt blir drabbad av. Jag blir sällan nervös och stressad i sociala sammanhang. Utöver det så är jag väldigt bra med tjejer och blir aldrig nervös när jag pratar med dem, leder samtalet, skojar, w/e.

Men när det vankas sexuell kontakt så börjar mitt hjärta dunka som om jag stod inför hela landet och skulle sjunga nationalsången eller nått. Jag trodde att detta skulle försvinna med tiden. Men har haft sexuell kontakt med tjejer väldigt många gånger. Jag vet att jag är väldigt bra på det också. Men att hjärtat slår som om jag har halsat ner 4 Extasy tabletter med Redbull/Vodka. Det är irriterande och jobbigt.

Detta leder också till att jag har problem att få upp den hård. Slak blir den auto när tjejen ger oralsex, men precis sådär att den aldrig blir användbar. Kanske 60-70% på skalan där 100% är "hård"

Senast, fick till det med goaste tjejen hitills, riktigt go. hjärtat dunkar CP under hela förspelet och när hön börjar ge oralsex får jag aldrig upp den tillräckligt. Då kan jag säga att detta även var goaste tjejen samt att henne BJ var gudomlig. Dessutom hade jag inte druckit, så alla komponenter för ett praktstånd var ju där.

Kanske borde kirra nån livestream där jag står naken med 10st nakna Playmates, och Megan Fox för säkerhets skull. Endast för att inte få stånd, de får röra mig vart och hur mkt de vill haha.

Diskutera gärna ämnet, va kan de bero på? Är jag one of a kind, eller behöver jag ännu mer "övning"? Har liknande hänt er? w/e behövde nå ut till nån ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar