Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#8 Förhoppningsvis så är det bara ett tillfälligt internetproblem på plats så servrarna kommer upp snart. Då får de spela om matchen som CLG hade i fickan...yay!
Tänkte dygna. Sedan komma hem och lägga mig kl 13. Men tror jag lägger mig nu.. Lyckas fan aldrig dygna, vad jag än gör så blir jag alltid dö trött vid denna tiden
#15 Det skulle ju vara så att hela servern bara kraschar och tappar allt minne utav spelet, jag vet att CLG spelade om mot Azubu Frost väldigt många gånger i S2 World Cups
#30 Ja men du sa också "Det blir bara jobbigt när ni ska ta er till skolan, lär ni er aldrig?:)", vilket jag inte håller med om.
OnT: Om man t ex har råkat sitta uppe på lördagsnatten till 4,5,6 tiden på morgonen och sedan vaknat vid 16.00 på söndagen dagen därpå. Då har iallafall jag svårt att sova alls, om jag lyckas så blir det vid 4-5 tiden på söndagsnatten.
När jag somnar så otroligt sent att jag bara får ~2-3 timmars sömn så är det mer sannolikt att jag inte vaknar av mitt alarm även fast jag måste gå upp och stänga av det 2m från min säng, därmed kan det vara ett bättre alternativ att dygna.
#31 Ja för att vissa verkar inte klara av det, att de inte går till skolan ändå. Då kanske man ska lära sig att inte sitta uppe till 5 på morgonen eller sova till fyra på eftermiddagen.
Varit vaken sen midnatt och jag kände mig lite halvtrött för en kvart sedan tills min son tassade ut ur sitt rum och skrek PAPPA och stog och tittade på mig. Nu är jag pigg igen. Morgonkaffe och nyhetsmorgon så är man som en ny människa.
Såg tråden nu. Jag dygnade från igår tills idag och känner mig faktiskt förvånansvärt pigg, brukar vara tröttare när jag lägger mig och sover~2h istället.
Anledningen till att jag dygnande var helt enkelt att jag inte kunda somna och spenderade därför natten med att gibba CS och kolla några gamla favoriter av Scrubs.
Har helt fuckad dygnsrytm atm, går och lägger mig efter skolan kl16 och vaknar runt 1 på natten, sen spelar jag tills 8 då skolan börjar sen samma visa igen.. Ganska soft tbh
Nog för att ha en fuckad dygnsrytm, men att vakna nu.. Någon av er mer erfarna dygnsryttare som har tips hur jag går till väga för att fixa tillbaka dygnet?
Orkar inte gå till skolan utan sömn på natten igen.
Har blivit så de senaste veckorna att jag har somnar direkt efter skolan för att sedan vara vaken hela natten:) mitt sociala liv är ju inte det starkaste just nu..
Ikväll blir det att dygna,
Någon som har en riktigt vass film?,
Helst någon som är baserad på en sann historia, Thriller/kriminalare
Ex: Public enemies/zodiac
Har varit ledig i 2 veckor och har ju självfallet vänt på dygnet totalt och har ett möte imorgon kl 11. Så det blir att hålla sig vaken tills mötet är klart, sen hem och sova någon timme :)
Fördriver tiden med att glo filmer, spela mystery manor på mobilen och lyssna musik.
Någon annan som lirar mystery manor på en android lur?=)
#9 myt? Finns inget "nationellt" prov i Svenska C. Det finns endast i Svenska B.
Funderar på att dygna ja, men det är tveksamt... Lägger jag mig nu vaknar jag typ 14, det är ändå godtagbart :p Kan man ju lägga sig lite tidigare imorgon natt och försöka systematiskt vända tillbaka dygnet.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Riktigt intressant!
Måndag: Vara vaken till kl 15.00 tills jag slutar, gå hem och sova till ~kl 22.00, var uppe hela natten igen.
Tisdag: Klara av skoldagen och var uppe till kanske kl ~23.00, gå sedan och lägger mig eftersom jag inte behöver vakna förrän kl 09.30 på onsdagen.
Onsdag: Dygnet förhoppningsvis någolunda återställt.
Vad tror ni?
Känner mig helt okej, lite skitnödig.
Ska dygna inatt igen känner jag, snart att dra iväg och köpa mig en cola och en chipspåse.
Ångrar det inte, många roliga händelser inatt.
Är arbetslös och känner att jag måste vända tillbaka dygnet :)
OnT: Om man t ex har råkat sitta uppe på lördagsnatten till 4,5,6 tiden på morgonen och sedan vaknat vid 16.00 på söndagen dagen därpå. Då har iallafall jag svårt att sova alls, om jag lyckas så blir det vid 4-5 tiden på söndagsnatten.
När jag somnar så otroligt sent att jag bara får ~2-3 timmars sömn så är det mer sannolikt att jag inte vaknar av mitt alarm även fast jag måste gå upp och stänga av det 2m från min säng, därmed kan det vara ett bättre alternativ att dygna.
Men det intressanta är ju varför?
Skrivet med min iPhone
Anledningen till att jag dygnande var helt enkelt att jag inte kunda somna och spenderade därför natten med att gibba CS och kolla några gamla favoriter av Scrubs.
Det blev nästan som en liten kurrapport detta...
Skrivet med min iPhone
Orkar inte gå till skolan utan sömn på natten igen.
Studiedag imorrn xDxP
Men ja praoar med mamma och ja ska bara skriva artiklar :pPpPPPPp
För hon har inget bättre för sig :D
så ja kan vara uppe lite längre ;)
Blev så irriterad så att jag går och lägger mig... Godnatt-.-
¤%#"&/(#"(#"#/"¤#"/!#%" ¤!#"!#!"%%&"&"#¤&#¤&¤#&#¤& #
Vad kan man göra för nånting vid denna tidpunkt, vad gör ni kära fragbitare?
Vill ha nått att göra på dagarna så man har nått att dygna till :P
Skrivet med min Android-mobil
Någon som dygnar inför skolan?
jobb.
Hur känner ni er atm?
uttråkad, kall och en aning trött.
Ångrar ni er att ni inte har gått och lagt er?
nej.
Så då är det lika bra att dygna och fixa tillbaka dygnsrytmen
Sux to be old :(
sen bara man slumra till i stolen xd
Någon som har en riktigt vass film?,
Helst någon som är baserad på en sann historia, Thriller/kriminalare
Ex: Public enemies/zodiac
Ni som sett Pulp Fiction, är den värd att se?
Har inte sett den än men faller inte i överhuvudtaget för trailern.
När man är arbetslös är det meningslöst att vända rätt på dygnet, slutar bara med att man blir en nightwalker par dagar efter :D
Har du sett någon Tarantino film förut eller kanske Snatch eller andra Guy Ritchie filmer?
Någon som dygnar inför skolan?
Nej, gick och lade mig klockan 20.00 och vaknade 05.00. Kan inte somna om.
Hur känner ni er atm?
Sur, hatar att sitta uppe vid denna tiden. Sjukt tråkigt.
#77 Du kan ju se Brake, rätt bra film faktiskt. Lite "mindfuck" i det hela med. :)
Skrivet med min iPhone
sjuukt pigg
Fördriver tiden med att glo filmer, spela mystery manor på mobilen och lyssna musik.
Någon annan som lirar mystery manor på en android lur?=)
Funderar på att dygna ja, men det är tveksamt... Lägger jag mig nu vaknar jag typ 14, det är ändå godtagbart :p Kan man ju lägga sig lite tidigare imorgon natt och försöka systematiskt vända tillbaka dygnet.
Mission complete :)