Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem..

Postat av Stocktown den 6 Juni 2012, 15:38
26 kommentarer · 389 träffar
Tjena, för att kortfattat beskriva mitt problem och försöka få lite råd så ligger det till följande:
Polarn hade en brud, jag var kompis med bruden, min polare betedde sig som ett riktigt svin och var otrogen med typ 6 andra, bruden hajade det och blev fett ledsen osv, ringde mig hela jävla tiden.
Nu när det väl tog slut mellan dom, så ville hon veta exakt hur många han varit med osv, och jag berättade i förtroende att hon inte skulle berätta för någon annan.
Men ack så blev dom "tsm" igen och hon berättade för honom, samt att jag hade sovit med henne en dag också.
Nu är min polare sjukt lack på mig, kan även tillägga att han typ var min bästa bro då, och nu iggar han mig och är lack som fan.
Medan horan sitter och njuter, och inte heller svarar, den konflikträdda slynan.

Nu undrar jag vad fan jag ska göra.. Hittills ifrågasatt min polare om han ska låta en slyna förstöra vår vänskap för att hon snackat skit, samt försökt få tag på horan men hon vägrar som sagt svara.

DISK; Tycker ni jag gjorde fel som berättade? Tänk er in i scenariot att du har en tjejkompis som blir sjukt sårad av din polare.

MVH

Hoebroes/Broes

29 personer har röstat

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar