Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BSOD kommer inte in i windows..

Postat av generation den 6 Juni 2012, 15:36
2 kommentarer · 293 träffar
Tja folket, de är så att jag flashade min polares 360 i söndags och efter det så började de knasa sig lite och jag har börjat få ständiga BSODs på tisdagen, jag kommer inte in i windows hinner knappt se mitt skrivbord så får jag BSOD, jag kan vara inne i felsäkert läge, DOCK har jag fått BSOD där med, men mycket mer sällan :S speciellt om jag är i Safe mode With Networking.

Enligt BSView så säger den att felet ligger i ntoskrnl.exe och jag har googlat å googlat hittar bara en grej som kan lösa det och det är BOOTCFG /REPAIR men denna kommando verkar inte finnas i W7 utan bara XP?

jag lägger min Bsview logg här å hoppas någon har en lösning för att jag hinner bara vara mindre å mindre i windows... jag har testat att rensa CMOS men gjorde ingen skillnad.

detta är det närmaste jag kommer med en logg fr. BSVIEW tyvärr, tips på andra program ifall detta inte är tillräckligt?

http://hem.bredband.net/tigerv /report.html

vad jag förstått så har mitt windows fått problem med mitt nätverkskort och så fort datorn försöker gå ut på nätet eller ladda network drivers så får den BSOD och lösningen verkar vara omformatering

MVH

edit:
Fixade det efter 3 timmars Memtest så laddade jag ner en W7 64bit Repair disc där jag återställde datorn med tills innan problemen började, nu funkar allt, än så länge..
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..