Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tankar kring Footy och Ladders

Postat av 10TT den 10 Februari 2012, 23:11
10 kommentarer · 372 träffar
Tja! Nu snackar vi Footmen Frenzy här! Har letat efter ladders och ligor i internets varje vrå men förgäves. Jag klarar mig om jag har turen att hitta en cup då och då men nu börjar det bli ont om dom också! Public är korrupt och bara fullt av otyg.

Jag undrar om ni skulle föredra att spela detta underbara spel i form av ladders/ligor och kriga med andra lag om poäng helt enkelt. Det skulle vara klan vs. klan, via en fancy,-låt oss kötta till här-hyperfunktionelll hemsida med ett fungerande poäng och rankningssystem FÖRUTSATT att det faktiskt fanns en sådan hemsida och att sidan hade gott om medlemmar som höll sidan aktiv och admins sysselsatta förstås.
Där kunde kanske finnas olika färgteman som röstades fram, tävlingar och priser, och en lunar-live, fast gratis för alla aktiva användare.

Nu finns ju bara public med oseriösa admins, en massa spelsabotage, fusk, leavers.

Personligen föredrar jag givet Footy före DotA och allra helst hade jag velat utveckla ett helt nytt spel med samma koncept, liksom HoN som jag föreställer mig kom kravlandes ur DotAs illaluktande kön, fast med footykonceptet som sagt.

Skulle vara intressant att höra vad ni har att säga om saken. Jag hoppas vi har några Footmen här!

Footy eller DotA?

12 personer har röstat
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar