Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejen och hunden!

Postat av droberg den 4 Oktober 2011, 17:26
11 kommentarer · 211 träffar
Tjena, jag har varit tillsammans med min flickvän i snart 1,5 år och vi har bott tsm i 1 år typ.
Fast just nu står lägenheten på min bror och jag kan inte hyra av hyresvärden för att jag inte har något jobb eller inkomst (inte min tjej iheller) Om du undrar hur jag betalar hyran så jobbar båda svart och får små bidrag.

Iaf, hennes mamma är uppfödare till en speciell sorts hund och hennes hundar är dom bästa i sverige blabla just nu är dom i italien för att para den ena hunden med en annan elite hund.
Och min flickvän FÅR en hund gratis, speciell mat gratis och sånt. Men vi bor i en 1'a mitt i centrum hundarna är väldigt stora och vi äger inte ens lägenheten och vi får inte ha djur här även om vi har 4 st..

Hon kommer antaglien göra ALLT för att få ha hunden.. Det är allt hon pratar om sen vi träffades typ när hon skulle ha råd med en egen..

Va fan ska jag göra?!

en extremt krävande hund hos 2 pundare.. bra ide?

58 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..