Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ikea

Postat av Jultomten630 den 4 Oktober 2011, 17:24
9 kommentarer · 137 träffar
Tjo tjo. Som ni alla vet är IKEA ett bra ställe. Där finns allt från osthyvlar till goda portioner mat.

Världen är stor och IKEA är lite större, så kan man tänka om man tänker efter lite. (Vilket man inte alltid gör).

Till er som inte vet vad IKEA är: http://sv.wikipedia.org/wiki/I kea

Det finns en sak som är tryckt i mera exemplar än bibeln, och det är IKEA katalogen. Det är ganska trevligt.

Grundaren Ingvar Kamprad är en extremt mäktig man som startat det hela.

Måste verkligen säga att IKEA har gjort världen till en bättre plats. När jag var liten och var där så fick man hämta metspön från korvkiosken! Inte illa det! Tänk dig ett metspö, man fick faktiskt flera fiskar med det. (Storleken på dom kommenterar jag inte).

Så om din kompis frågar nästa helg "Vart kan man gå och shoppa?" Så ska du svara "IKEA".

Där kan man hitta det mesta. Tro inte att jag ger reklam för det nu. Jag är bara ute efter underhållning och att få igång en diskussion, inget annat.

Så till diskussion: Vilka produkter har du köpt från IKEA? Vad är din åsikt om maten där? Och hur är priserna?

Tack för mig. Livet leker, och det är farligt.

IKEA farligt ställe?

10 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..