Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ollon svider!

Postat av somalia pirate den 2 Oktober 2011, 00:41
27 kommentarer · 18 655 träffar
Tjena grabbar!

Va ute på krogen igår kväll och idag vaknade jag med ett jävla problem... Vill bara skriva av mig lite här så. Ni får gärna svara och ge mig stöd.

I alla fall, igår kväll var jag och mina 2 polare på krogen. Vi brukar ofta tävla om vem som spänner på flest brudar per helg. Det har max vart 2 brudar på en helg, så det är ingen fet tävling direkt.

Men igår så gick jag och mina 2 polare på krogen, vi förade hemma hos mig som bor närmast till krogen. Vi var taggade som fan och det kändes som en jävligt bra kväll.

Såväl fortsatte jag och grabbsen ner till krogen och jävlar vilket drag det var! Vi drack som fan och jag kommer knappt ihåg någonting från krogen. Minns att jag fick 2 brudar på krogen. Mina polare hade mindre tur igår kväll.
Efter jag då "vart" med brudarna så gick jag och skröt hos grabbarna och jävlar va glada vi alla va.

Senare påväg hem så fick jag napp IGEN på en skitsnygg blondin! Hon hade tydligen gått i samma klass som mig i 3an och kände igen mig. Jag kände varifall inte igen henne och körde på bara. Vi tog samma taxi hem och hamnade hos henne. Klockan var ca 05.00 ( på ett ungefär) och vi satt och drack rosévin och talade om allt möjligt. Hon verkade helt tänd på mig och jag var likaså tänd på henne. Hon var så jävla snygg. Röd klänning hade hon också!
Men i alla fall, tillslut sa hon att hon hade ont i axlarna. Jag erbjöd mig att ge henne massage och såg det som ett steg närmre sängen. Hon la sig på mage i sängen och bad mig sätta mig på hennes rumpa o ge henne massage. Jag knådade hennes jävla axlar i ca 10min tills jag gav upp och sa " Nu pallar jag fan inte mer, du får göra på mig nu! "
När hon då skulle vända sig om så såg jag henne i ögonen och bara kysste henne, vi började då grovhångla i ett tag och tillslut flög kläderna av. Det måste vart mitt bästa ligg någonsin. Helt sjukt vad bra hon va.

Men nu kommer hela problemet! Imorse när jag vaknade upp brevid henne så gjorde det ont som fan i lillen och jag trodde bara att jag var kissnödig. Så jag gick och kissade och kände då att det sved utav helvete. jag kan inte ens resa mig upp för det gör så in i helvete ont. Ringde min bror så fick han plocka upp mig med bilen. Så nu har jag vart hemma hela dagen och har ont som fan i lille erik. Har också sett att det är som små knottrar på han. Men det verkar inte så farligt, oroar mig mest för att det svider utav helvete fortfarande. Kan jag ha blivit infekterad utav någon sjukdom? Vi körde utan kondom eftersom jag tycker det är skönare utan. Jag är dock inte säker om det är hon eller någon av dem andra 2 som liksom fått min dase att må dåligt. Vad ska jag göra? Jag kan inte gå till sjukhuset heller eftersom det är så jävla pinsamt att visa den för doktorn...
Föregående tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..