Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kill problem :/

Postat av NyttNamn den 2 Oktober 2011, 00:39
15 kommentarer · 559 träffar
Jossan här :)

Jag har träffat världens underbaraste kille han är snäll, rolig och omtänksam den perfekta killen helt enkelt. Men igår kväll så ville ha ta våra relation till nästa nivå.

Kvällen började bra vi myste och kollade på film tills i slutet av filmen då började vi strula och de ena ledde till det andra och vipps så låg man där naken redo att ta relationen till nästa nivå, allting går bra tills vi har hållit på ett tag då vi skulle byta ställning. Jag känner att han är på väg åt fel håll och försöker stoppa han men det var för sent, han hade penetrerat mig i tvåan jag fick panik och kastade mig bort från honom direkt och sa att jag inte ville fortsätta.

Inget mer med det men i morse när jag vaknade så kände jag en smärta jag aldrig känt förut, det var en sådan enorm smärta jag har inte kunnat göra något idag förutom att sitta på en kudde framför datorn.

Nu till problemet i morse så pallrade jag mig till toan för att kolla hur det stod till där bak och det var blod i mellan skinkorna, jag tvättade bort blodet och fick se att det var helt sprucket :/ Det skaver sjukt mycket och jag vet inte vad jag ska göra för på måndag så har jag prov i skolan som jag måste gå på som jag mår nu så kommer jag inte att kunna gå till skolan och göra provet :(

Jag antar att någon här på fragbite har haft samma problem som jag har så jag behöver tips på hur jag kan få mina sår att läka snabbast!

Det skulle även uppskattas med tips om jag ska behålla killen eller börja ignorera honom efter vad han gjorde mot mig.

disk: Har liknande saker någonsin hänt dig?

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..